Glosboken.se

Hur mår ni? Jag mår bra :)
ja det blev det som typ ett "hej" Jag tycker det är så tråkigt att det alltid börjar med samma ord alltså → hej. Men som ni ser överskriften är jag inne där och övar på glosorna som en tok! Har inte börjat öva på dom innan..hm är det bra..? Och texten då den är ju svår, den kanske också ska läsas på lite..eller vad tycker ni? Men jag kanske ska skriva om hur min dag har varit. Den har väl varit okej..började med matte och svenska (som vanligt) och sen tog vi SPRUTA! HJÄLP!!!! :O Men allt gick bra, men vår lärare sa att den inte kändes, den var skit stor och gjorde JÄTTE ONT!! Ajj ajj.. men jag överlevde eftersom jag sitter här som tur var :) Men sen hade jag ont resten av dan...fast nu har det börjat gå över som tur är. Undra om det kommer göra ont imorgon eller om den har svullnat! Sen ska vi ta TVÅ sprutor till, hur kommer det här sluta?! :O Men annars var min dag bra nu kommer jag nog bara plugga sen slänga mig i soffan och inte göra nått mer :) Men kram och puss på er ;)

byebye


Kommentarer
Postat av: Matilda

Va med i veckans blogg! :D



ha en fortsatt bra dag ;) kram

2012-03-27 @ 17:57:04
URL: http://matildathorud.blogg.se/
Postat av: Emilia

sv: ja det är ju lite jobbigt ;( tur att du överlevde prutan ;)

2012-03-28 @ 10:48:01
URL: http://emilialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0