Det regnar :( :'(

Hej, det bara öser ner, inte kul! Hoppas ni såg vad det stod annars får ni fråga :)
Men jag har inte åkt än, men min dag var bra det började med idrott, vi dansade det var roligt (fast inte att dansa med kille!) Men det var en svår dans! Sen hade vi engelska, svenska so, och sist läste vi egen bok :) Det var en okej dag. Sen cyklade jag idag, det gick bra det började dugga också. Och nu öser det ner, inte så roligt. Och det känns inget i armen sen sprutan. Nu gör jag inget, lyssnar på when i held ya moa lignell. Den är bra :)
Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva om...men jag ds-bloggar nog nånting medan jag kollar på Alva, men vi ses
puss och kram<3<3


Kommentarer
Postat av: Emilia

hej! hoppas du haft en bra dag idag;)

KRAM<3

2012-03-29 @ 14:11:17
URL: http://emilialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0