Allt möjligt och lite till ;)

Hejj först och främst vill jag säga att:
Jag är med i veckans blogg hos:
http://nojjz.blogg.se/
gå in och var med du också :)
Och jag kom nyss hem från tandläkaren, det såg bra ut där inne i munnen, men det var på ett ställe jag tydligen slarvade med att borsta...hm :S
Men annars såg det bra ut. Och nu chattar jag med Erica, kul!

Skolan var som vanligt först helt okej, sen kom roliga ämnet: textilslöjd. Sen kom tråkiga musik. Sen var det tack o hej
jag gick till 14.50
lååååångdag
men jag har inte så mkt att säga, puss å hejj

gammal bild, ps: erica och jag ska va imorgon blir nog ingen uppd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiin & söt blogg :)

Kolla in min blogg,

[email protected]

Vad händer idag då §

Kraaam <3

2012-03-08 @ 20:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0