Idag!!<3

tjabba tjeena!! Idag har det varit slapp dag, började med vårshow, inte så kul. Sen kollade vi på fotboll 6 mot lärarna, lärarna vann med 7-1. Dom vinner alltid. Vi fick glass då också. Sen efter ett tag såg vi mucktåget, jätte kul. I år var ju Anton me också, utklädd till "galen vetenskapsman" eller nått tror jag det skulle va.. sen ringde vi pappa för han skulle hämta mig, Erica och Selma. För bussarna gick halv 2 för vi slutade egentligen tjugo över ett. Mucktåget var klockan 2. Sen när vi kom hem badade vi, sen bytte vi om till klassfesten. Vi skulle till en klassfest klockan sex, den var till halv åtta. Det var roligt, vi gick tipspromenad, lekte lite och så. Men nu har jag inget mer att skriva. Kram kram<33
Ingefära, foto: JAG

Kommentarer
Postat av: tessan

sv: hihi tack! de där var mobilbilder dessutom.. ;)

2012-06-13 @ 21:13:13
URL: http://tessanszansa.blogg.se/
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åhhh söt:)



Hihi iggår kväll satt jag och kikade på fotboll:)

2012-06-14 @ 10:27:19
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0