Fotboll

Tja! Nu sitterjag här och ″tittar″ pá fotboll. Men jag har inget bättre att göra. Idag har jag bland annat, ritat hästar, suttit vid datorn, läst lite grann, ja det är typ det jag gjorde. Men nu sitter jag och tittar pá fotboll, holland danmark, heja danmark. Danmark leder med 1 mál sá mycket vet jag. Här kommer planeringen för veckan. MÁNDAG- Áker vár klass till gränna och gár pá nâtt museum och nâtt mer. TISDAG- Dá är det rensa skáp, och sánt. ONSDAG- Dá gár niorna muktág, lärarna mot sexorna fotbolls match. TORSDAG- SKOLAVSLUTNING!!!!! jippi jippi sommarlov!!!!!! imorgon ska jag vara med Erica, vet inte hur länge. Har inget mer att skriva. Hejdá hejdá :p xoxo //Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0