Lill-prinsen

Hej
Åkte med Alva till stallet igår skulle titta när hon red och hälsa på Lp. Igår när jag kom var Mia och Ella där. Jag pratade med dom och så och då sa dom att Lp hade varit ut lånad till några hyresgäster. Då hade dom bundit upp han i tränset nån stans och då hade han slitit sig så tränset var helt sönder och han var halt men vetrinären skulle komma idag. Hoppas att det bara är en vrickning och att han inte har brutit benet helt. Det var i kotan han var halt. Så nu blir det bara att pyssla om honom ett tag ingen ridning! Hoppas han blir bra. Igår red Alva på ridbanan så jag och Ella kollade på henne. Men nu måste jag fixa en grej såå
hejdå puss och kram!<3
ps: ska åka och kolla till han idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0