HEMMA!! hemma hemma hemma!!<3

Tjja nu är jag hemma igen, skönt! Vi åkte vid 10 tiden. Senn åt vi på Mc donalds gott var riktigt hungrig! Jag har varit hemma ett tag nu vi kom hem halv fyra ungefär. Då åt vi lite mackor (var inte ett dugg hungrig!). Sen kom kusinerna Axel och Hugo hit för en stund sen, vi har badat. Och imorgon kommer de andra kusinerna också Carolina och Hanna. Det blir fullt i huset!! Men Axel och Hugo skulle nog bara stanna 2 nätter och Hanna och Carolina kommer sen åker dom till Stockholm en natt sen kommer de till oss på onsdag och stannar till fredag. Nu händer det mycket. Och så håller vi ju på med mitt rum också. Men det ska väl funka antar jag.. Nu städas det för fullt i huset så jag håller mig ur vägen för de ville ändå inte ha min hjälp.. :(
Skriver imorgon är så trött nu.
 
kram kram <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0