England!!

Hejsan!!
Jag har varit i ENGLAND!! Det är därför jag inte har bloggat! Vi åkte i tisdags, och kom hem igår kväll vid typ elva. Första dan så gjorde vi typ inget åt pizza på kvällen och slappa på hotell rummet. Vi gick upp ca 5:00 och åkte sen tog det ungefär 2 timmars flygning och åkte tåg med mera. Sen på onsdagen så åkte vi runt lite i london och kollade och så vidare. Vi åkte buss och tunnelbana. På torsdag så åkte Anton och pappa till Wimbeldon och kollade på tennis hela dan. Roligt för dom. Då passade vi tjejer på att shoppa lite grann och så gick vi på madam tussauds. Det var roligt. Jag köpte bland annat: sandaler, super snygg tröja, en pyamas, med mer. Det var jätte roligt. Sen på fredag shoppade vi lite mer med killarna. det blev några fler saker. (bilder kommer på kläderna) Ja det var typ det, på lördag åkte vi hem skönt att vara hemma igen!! Och så hämtade vi Bea på vägen hos mina kusiner. Och sen gick jag och la mig dirket var super trött då. Sängarna på hotellet var lite för hårda tycker jag men det gick bra. :) På taxfreen köpte jag ett svampbob spel ds och en sladd eftersom min inte funkar så det blev jätte bra köp!! Vi hade fint väder varje dag solen sken och det var varmt. Man blev super varm varje dag det är bättre än att frysa och att det regnar, jag är jätte nöjd med resan.
Kram kram bloggar snart igen!<3
 
xoxo Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0