vi har en levande diskmaskin som går runt och tvättar allt^^

haha jag skojar inte om det där! Våran lilla Totte gillar att gå runt o slicka i skålar som det t.ex. har varit fil i eller nått;) ser ut som den kommer från diskmaskinen hehe:P:) men aa hejj i alla fall!
jag har inte haft tid att blogga:( SORRY men nu kommer nog ett ganska låångt inlägg<3
men igår började jag i skolan. TRÅKIT! Men aa kanske lite skönt o komma igång igen o så har vi fått en ny klasskompis oxå kul! hon heter Regina hon gillar hästar och hon verkar jätte snäll och trevlig, faktiskt lite blyg men vet inte så mkt om henne än.. men ja vi får se. men ja ¨det gick bra att rida på alvastra ryttarna;) jag fick rida en häst som heter Blixten han va faktiskt inte jätte pigg^^ man var tvungen och ha spö men det var faktiskt jätte kul ändå men glömde mobilen hemma så fick inga bilder men han var söt!! Och ska ha han varje dressyr lektion (om han inte blir skadad eller få gå väldigt mycke den dan eller nått) så ska jag ha han varje dressyr lektion. Men han var JÄTTE SÖÖT!!!<3<3<3 så det blir nog bra...! men ja nästa gång hoppar vi lite nervöst! Men aa undra vem jag får.hihi förlåt om jag tjatar om det här men gillar det:) men nu ska jag sluta skriva om detta;)
Men ja igår så var jag med mamma när hon red;) kolla faktiskt inte jätte mkt men en del;) Men det var så att Becca och Julia kom det också så då pratade vi en del med dom;) Det var kul att få se dom gulleungarna igen;) JAG ÄLSKAR ER GULLEPLUTTAR!!<3<3<3 men aa sen gick jag direkt o la mig för jag var sååå trött!! men aa sen idag har jag inte gjort så mkt och vi har faktiskt ingen läxa (bara att kunna multip. tabelerna och dom kan jag:p) hihi detta blir nog en skön vecka. men aa vet inte vad jag ska göra imorgon eller på fredag men får se allt eftersom:) men ja nu börjar det ta slut på saker att skriva:) men glöm inte Veckans blogg;) Och du MÅSTE skriva på din blogg att du är med i veckans blogg hos min blogg annars får du inte vara med i lottningen bara så du vet;):p:D
ja men nu har jag inget mer att skriva pussi<3<3<3

fin? gjorde den nyss på paint;)

fin eller? gjorde den också nyss;)
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0