kom hem från skolan!

Hejj nu har jag precis kommit hem från skolan, skönt! gillar inte långa dagar! Men det var väl kul ändå att vara tillbaka. roligt att se alla kompisar igen. :-) Hoppas ni också har haft det bra. men det hände inte så mkt men en sak som hände är att jag ska ha min egna idrottlektion på onsdag! GUD VAD PINSAMT!! kommer inte klara det ju. men ja hoppas väl på det bästa elr?! men snart ska jag åka och rida oxå det blir ju kul!! Hoppas jag får Blixten jag gillar han han ä ju BÄST! älskar han<3<3<3 men idag ska jag inte glömma mobilen i alla fall. men jag har inte så mkt att skriva så HEJDå allla vänner:-)

snälla

Kommentarer
Postat av: sami

mm jag gillar inte heller longa dagar :-(

2012-01-30 @ 18:55:45
Postat av: Sandra

jag har lottat ut vinnaren i veckans blogg kolla om det va du som vann! http://ssandrasara.blogg.se/ :)

2012-01-31 @ 07:35:43
URL: http://ssandrasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0