Har varit i väderstad:)

Hejj
nu har jag typ precis kommit hem från stallet i väderstad:) Var där med min syrra hon hade en stalldag idag då hängde jag med:) Var inte där hela tiden när vi hade gjort allt gett (stavning) dom frukost åkte vi in till stan och köpte lite saker:) Kul sen var vi på ett fik där GOTT åt prinsess tårta. Aa sen åkte vi till stallet och gav hästarna middag sen åkte vi hem och nu sitter jag och bloggar medans jag väntar på maten:p
aa sen ska Alva och mamma till stallet igen och ge dom kvällsmat fårse om jag följer med då för det var himla kallt där!! Usch!! aa glöm inte veckans blogg och dom där frågorna!! Jag vill veta vad ni tycker så svara på dom. snart lottar jag ut vinnare av veckans blogg!!
men aa har inte jätte mkt mer att skriva:)
pusspuss

GULLEPLUTT!!<3

Love you!!<3
ps: ni måste inte svara på alla frågor om ni tycker vissa är konstiga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0