du är allt för mig!<3

Hejjsan jag är hemskt ledsen för att jag inte har uppdaterat bloggen men det är för att jag har varit i fjällen hela veckan. och det fick inte jag säga, så då har jag inte haft så mkt att skriva:) Men jag åkte på söndagen och då hann jag åka lite skidor och sen har jag åkt hela veckan, idag var jag tvungen att gå upp kl. 7 för att börja packa. JOBBIGT!! Men nu har jag ÄNTLIGEN kommit hem. skönt tycker jag, jobbigt och åka bil.
men jag har inte jätte mkt att skriva men imorn ska jag åka och rida i Alvastra ryttarna kuul!! Hoppas jag får Blixten igen.:-) men i alla fall det kommer bilder och mer sen för nu är jag trött!!
byebye så länge.♥

Kommentarer
Postat av: totte

hejjjj jag älskar din blogg den är jätte fin!!!

jag tycker du är snäll

2012-01-29 @ 16:56:45
Postat av: alva

ehhhhhh...tönt...ehhhheh

2012-01-29 @ 17:24:32
URL: http://hastalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0