1/1 2012!!

Hejsan!! Tänk nu är det varken december eller 2011 längre!! För det är 2012 januari!!
Men aa hoppas ni hade det bra igår det hade jag fast jag sommnade i soffan! Men mamma lyckades väcka mig till raketerna så missa inte det i alla fall! Men missade 12 slaget:(:'( synd.
Men aa idag tror jag vi bara ska vara hemma och spela lite spel kanske:):p
Men aa glöm inte heller bort veckans blogg! Bara 2 som vill vara med:( Hoppas nån mer anmäler sig! Men aa nu ska jag inte tjata om det. Men aa har inte så mkt att skriva om men uppdaterar nog snart igen. Men jag börjar bli förskyld snårar mkt och har ont i halsen:( inte så skönt. Men aa tror jag säger Pusspuss* nu till er:):p


Selma och Sune:):love:     (gammal bild)

Selma som liten:p     (oxå gammal bild) :love: kan tyvärr inte få bort den lessna gubben?!

hehe Bea och totte:p:love: (inte så gammal bild)

Jag o lillprinsen<3:love:

har tyvärr inga nya bilder så det blev domn här:(:)

byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0