Orkade inte blogga igår.

Hejj:)
Ja det blev ganska sent igår och så skulle vi äta dirket sen gick jag och bada. Sen orkade jag helt enkelt inte blogga:)
Men ja det gick väl ganska bra i alla fall. Jag red Blixten och han var ganska lat. Men i slutet blev det bättre. Men jag frös HELA tiden. Men jag överlevde.
Nu kom jag också ihåg att ta med mobilen så några kort blev det. Kanske inte så bra men jaja.
Men idag var dagen som den brukar. Jag hade hemkunskap idag också vi gjorde fruktsallad och knäckakor. det blev faktiskt jätte gott! Men jag har inte så mkt att skriva..
Hejdåå



Blixten<3<3 Gud vad gullig han e!<3
Det var bilder från min mobil. Men det var ALVA som tog dom. Hon är jätte duktig på att ta kort men min kamera på mobilen är inte lika bra.. Och han ville inte stå still heller! länk till alvas blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0