Kan inte våren komma?

hejj:)
Alva jag såg dina kommentaretr jag vet faktiskt inte varför jag skriver ja så mkt! men hej iaf. jag var ocyh red igår och det blev så sent och jag var trött så jag orkade inte blogga:) men det gick bra igår jag fick välja mellan att rida Blixten eller Mona. Gud vilket svårt val det var! men jag tyckte Blixten såg lite slö och trött ut och så ville jag testa Mona med så det fick bli henne jag valde, men det var jätte svårt!! men jag tycker det gick bra det var mkt mer fart i henne än blixten, så behövde i alla fall inte driva på så mkt! men jag fick nog nästan blåsor på händerna.. men ja det kommer upp bilder på henne sen orkar inte ladda upp dom nu:-/ Idag ska jag åka och bada, roligt! Sen ska jag äta mc donalds på hemvägen, mm gott!;) Det gillar man. Och sen på söndag med är det tävling oxå!! Roligt med Blixten det också. Då blir det hoppclearround, jag hoppar 50cm. Men ja jag har inte så mkt mer att skriva om.. men bloggar sen när jag kommer hem från badet:):-)
pusspuss:D♥




Kommentarer
Postat av: alva

kom ihåg att det är en viktig dag på söndag.mycket viktigare än din tävling, ja du vet vad jag tänker på.vi hörs!

2012-02-21 @ 19:23:07
URL: http://hastalva.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

allt härligt med dig idag? :)

2012-02-22 @ 05:46:58
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0