Var hos Ida Dahl.

Hej jag vet förra inlägget blev det nått fel med, det får vara så orkar inte ändra. Men idag var jag med Ida Dahl. Först gick vi in och åt, sen bytte vi om och gick ut till hästarna direkt. Det var roligt att få träffa Blixten igen! Har verkligen saknat honom. Men först gjorde vi i ordning dom, och ja sen gick vi ner till en äng, och där red vi. Han var verkligen mkt. piggare än på ridskolan. full fart nästan hela tiden, haha. Och så red vi där en stund, när vi sen ridit färdigt, så skrittade vi av dom på vägen, och då kom det en galen kille på moped eller nått, och körde jätte fort så hästarna blev rädda. Men det gick bra. När vi sen kom tillbaka så gjorde vi i ordning dom och släpte ut dom i hagen. Och sen var vi ute lite och byggde en koja fast den hann inte bli klar så klart.
Sen efet en stund kom mamma och hämtade mig. Och nu sitter jag här.
Men nu orkar jag inte skriva mer ses imorgon hejdååå<3

Blixten!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0