Sorry bloggen!

Hejj, igår då:
igår var jag i stallet och tog 2 märken, förs skulle vi rida dressyr program, sen åt vi fika och skrev ett "prov" och sen var det hoppning. Jag red Mona på dressyren märke 1, och Blixten på hoppning märke 1 o 2 och dressyr märke 2. Och jag fick båda märkena!!<3 Jippie! Och sen kl. 16.30 (halv 5) så red jag privat lekton med Alva, jag hade Mona. Det var dressyr. Jag tyckte det gick bra fast Mona sprang mkt. men det är sån hon e. Men är mkt nöjd!<3
Men jag har inte så mkt att skriva om...men kramkram på er alla fina läsare!!<33
Älskar er!<33<3<33<3
puss å kram
haha bjuder bara för dålig bloggning!! (var sen i tors. var med Erica då) hahahah
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0