Gick jätte bra idag!

Tja människor :)
Hoppas ni mår bra!<3 Jag har varit och ridit, jag red Blixten, och FY vad det regnade och snöade! Det gör det fortfarande. Men han var jätte duktig, vi körde mest dressyr, men hoppade ett litet skutt också det gick bra, jag är jätte nöjd med han. Men han var dy blöt när han kom in, och sen blev han torrare och det fortsatte ju att regna så vi satte på täcket. Och han bara darra när han kom in! Du skulle sett!! :O
Och sen när jag kom hem så åt jag, det blev makaroner och köttbullar. Och efter det färgade jag ägg, det blev färgerna, grön, orange, blå, gul röd/rosa. Fiina blev dom!
Och ja sen dess har jag inte gjort nått typ, bara letat efter mitt påskägg.
Men kram på er då<3
Ha en fortsatt trevlig kväll //ebba
ps: Jag vet headern laggar håller på med en ny. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0