Hejsan och välkommna till min blogg:)

Heej alla:)
Detta är min blogg som heter ebbabebba:) Jag är en tjej som heter Ebba och är 10 år fast jag fyller 11 om en vecka. Och jag bara ÄLSKAR djur men specielt hästar!!<3<3
Jag rider på en ridskola i väderstad som heter Gärdslösa Knytteryttare och min favorit häst där heter Janneke fast hon är liten så jag kan inte rida henne så ofta:( Men jag gillar också en häst som heter Agnes och hon är ett gotlandsruss och med mycket fart i. Idag har jag varit och ridit där och det gick väl ganska bra vi red från 10-1 och vi gjorde sysslor och sånt också. Jag red Fiffi då hon är min sköthäst och gillar henne med men jag har börjat tröttna på henne för jag har haft henne i snart 2 månader och nu har hon också börjat bitas ganska mycket. Men det var kul idag fast mina fingrar blev som isbitar!!!! Måste ha tjockare vantar nästa gång. Jag rider på den ridskolan 3 gånger i veckan på tisdagar torsdagar och lördagar. Och vi har också en hund som heter Bea hon är bara en valp än men ja. Hon är jätte söt och så har vi en kattunge som heter Totte och en katt som heter Selma båda dom är hur söta som helst. Och imorgon så ska vi på valp utställning med våran flatcotedretriver valp!! Första gången för både mig och henne!! Hoppas det går bra. Men det är min syster Alva som ska gå med henne hihi hon har inte heller varit med på en utställning innan! undra hur det går?! Och min syster Alva har också nyligen på börjat en blogg som heter: hastalva.blogg.se hon skulle bli jätte glad om det kom nån mer som kollade på den!!:) Hoppas ni där ute gör det. Och jag har också en till blogg som heter: stuterimoon.blogg.se :) kolla på den. Ja nu kommer jag inte på nått mer att skriva!
Det kommer en bild i nästa inlägg lovar!!;):)
Puss på er;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0