Har absolut inte haft tid!!!!:love:

Heej på er..
Jag har absolut inte haft tid!! sorry!
I torsdags så red jag och det gick ganska bra jag red Spéria:)
Bild på henne kommer sen;)
Och i går så hade jag kalas:) kul kul.
Det blev riktigt kul vi skoja och så, och av dom kompisarna fick jag i present sliechdjur, en bok, pyssel och topmodelbok. så det var också roliga grejor.
Och idag så fyller jag ÅR. jippie jippie jippie. det är riktigt skoj har fått många fina prisenter av min familj.
Jag till exempel fått en mobil helt sprillans ny!! Med tuch. (stavning) :love: och jag har fått några hästböcker och några indianarmband och så
men hejdå på er;) puss:love::love:


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grattis!! :-D

2011-11-19 @ 15:54:25
Postat av: julia

grattis sötis ;)

2011-11-19 @ 18:22:30
URL: http://juliaignell.blogg.se/
Postat av: iza

grattis

2011-11-19 @ 19:23:20
URL: http://photohorze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0