Ahh så himla suur!!!

Heej:love:
Min dag har varit helt fantastisk, men statistiken har sjungt ass mycket!! Inte alls kuuul^^
Men idag gicke jag iskolan till kl.13.20 jätte skönt. Och sen följde jag med en kompis hem vi hade så himla flumm!! jätte kul. En speciel hälsning till dig Anja.:love:
Och jag var med henne till 6 så jag kom nyss hem.
Jaa och imorgon ska jag rida och sen på lördag så FYLLER JAG ÅR!!!!  JIPPIE!!;):)
:love: jaa har inte mycket mer att skriva vi gjorde inget specielt i skolan, först hade vi gympa, sen svenska, sen efter maten hade vi NO och sen gick jag till Anja:);):love:
Vi fick oxå fick i skolan jätte gott pga. våran så snälla fröken!!! TACK så himla gott som det var.
Puss

Kommentarer
Postat av: erica

hej ebba men hur gör du smilisar

eller hjärtan

men jag älskar din blogg

2011-11-16 @ 20:59:59
Postat av: iza

älskar din blogg och dig grattis i förskott. du ebba har du fått mitt brev svara till mejlen eller något

2011-11-17 @ 19:08:55
URL: http://photohorze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0