Svar på komentar.

 Becca<3 om Nästa - Julafton!! Yippi: Jag kommer sakna dig massor med!! <333333333 IP: 81.216.140.21 
Svar: Jaa jag kommer sakna dig så det inte är sant!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33333
julia om Nästa - Julafton!! Yippi: saknar dig, och det blev nog inställt imorgon tror jag :/ men jag komemr sakna dig sen när vi inte träffas lika mycket ! :( <333 IP: 78.79.232.234
Svar: Ja det blev inställt idag:´( Synd. ja jag kommer med sakna dig när vi inte träffas lika mkt.<33333333333333<33<3333

Men aa Hejj Idag så var det SKOLAVSLUTNING!!! Yippi skönt! Men aa idag skulle jag ju rida igentligen men det blev inställt:( synd vet inte varför?! Men aa gick bara till 11 idag. Kortis dag, men aa snart julafton asså bara imorn med och sen... aa fick med våra julstrumpor vi gjorde igår min blev inte så fin tycker inte jag! Men kommer en blid sen på den. Aa snart jul då och INGEN snö!! Det blir katastrof om det inte kommer snö tills julafton! Måste ha SNÖÖ!!!! Ja vi tog in granen igår med så ska snart gå och pynta den. Jahopp jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om! Men ja har ju fått en fråga också men ska ta den snart för vill ha lite mer frågor men i nästa inlägg svarar jag nog i alla fall;) Men aa pusspuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0