Svar på komentar och mer.

Hejj här kommer lite allt möjligt.

Mimmi om Här kommer en liten frågestund fråga på ni bara: hej! jag läser din blogg varje dag, fiin!! men vad heter du i mellan namn?
Svar: Hejj Mimmi:) Det är jätte kul att du läser min blogg varje dag:) Jag heter Karin och Anna i andra namn. Ställ gärna fler frågor:):) pusspuss<3<3
 
alva om Här kommer en liten frågestund fråga på ni bara: Hej! vilken är din favorittröja?
Svar: Hej Alva. Min favorit tröja är nog den där Hello Kitty tröjan den långa vet du!! men pusspuss.

Hejj:):) SNART julafton jag kan nästan inte vänta längtar såå...!!!! Men aa sitter här och tittar på tv och jag lånar alvas dator också;) Tack Alva för jag får låna den! Men en sak är jätte tråkit att det inte finns nån snö nån stanns!!:(:( Aa jag vill också tipsa om en blogg jag har redan tipsat om den men hon har en ny den heter beeccaablogg.blogg.se kolla gärna på den hon är en sån underbar person och hennes blogg är jätte fin!! Aa har inte jätte mkt och skriva men aa jag säger väl pusspuss* då.

En liten bild på Totte<3

En liten bild på Selma<3

En liten bild på Bea<3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej Ebba!

Fin blogg:)



Din brevvän Jossan<3

2011-12-23 @ 20:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0