Nyårsafton!!

Hejj;)
Jag skulle ha bloggat igår men det blev så sent så jag orkade inte men aa nu bloggar jag:P
aa igår var ju vi hos Becca det var jätte kul först gick vi och åt på donken och sen badade vi tunna;) Det var ganska varmt och kul. Aa sen skulle Becca lära Alva spela trummor men hon ville inte så jag testa, sen  (försökte) Becca och Julia spela en låt (becca trummor julia elgitarr) men aa sen spelade vi mariokart wii. Men aa det var kul!! Aa vi hade asflum hela tiden hehe. Tack för den dagen Julia Becca och Alva! AA men idag är det ju sista dagen 2011 helt otroligt!! aa vet inte riktigt vad jag ska göra idag... men aa bloggar när jag vet det haha. aa jag vet att det är en jätte tråkig blogg men kolla gärna ändå:p men aa ni kanske kan tipsa om hur jag kan göra bloggen bättre, kommentera om ni har något förslag!! men aa har inte så mkt mer att skriva om nu faktiskt!
Men aa pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0