Nästa - Julafton!! Yippi

Hellooo Yehhe snart julafton!!! Och det har kommit lite snö så det ligger lite på marken! Men jag vill fortfarande ha mer!!! Men aa sista dan idag som vi gick en hel dag i skolan. Imorgon har vi bara till 10 eller nått sånt;) Så det är kul och SKÖNT!! Men aa idag så julpssla vi det var kul jag gjorde en julstrumpa blev väl lite fin men aa. Sen har jag inte gjort så mycket mer idag bara det vanliga och slu´ta kort idag vid 20 över 1. Och imorn sista dan i skolan och sista dan på ridskolan oxå för den här terminen sen ska jag också börja på en ny ridskola här i Ödeshög som heter Alvastra Ryttarna ville testa lite nytt;) Men det kommer kännas konstigt. Men aa har julfest imorn i stallet. Ja sen är det bara några få dagar kvar!!! Till JULAFTON! YIPPI!! Men aa idag har oxå min katt Totte kastrerats och det ´är synd för han för han ÄLSKAR mat och idag har han inte fått äta nått så det gillar han nog inte...!! Och n är han jätte trött och ynklig. Men aa har inte så mycket mer att skriva om och så men pusspuss<3<3:love::love:

Kommentarer
Postat av: julia

saknar dig, och det blev nog inställt imorgon tror jag :/ men jag komemr sakna dig sen när vi inte träffas lika mycket ! :( <333

2011-12-21 @ 14:45:59
URL: http://juliaignell.blogg.se/
Postat av: Becca<3

Jag kommer sakna dig massor med!! <333333333

2011-12-21 @ 15:23:57
URL: http://beeccaablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0