Lite allt möjligt:)

Från rummet brevid om glöm inte att komentera!!:
Hej Ebba vi sitter i rummet brevid :) en fråga gillar du ketchup? :)
IP: 81.227.69.183


svar: Ja jag gillar ketchup gör ni det?? puss


hej !
jadå, jag fixar headern så fort jag har tid. och man kan byta när man vill, bara säg till om du behöver hjälp ;) jag kan ändra på rubriken också om du vill, kan ändra färg, storlek och teckensnitt också ;) puss <3

svar; Okej vad bra tack så mkt:) puss<3<3

idag har jag inte gjort så mkt men var i skolan:) det var ju som vanligt ungefär;) men övade lucia sånger vi ska gå lucia i år med levande ljus!!! HJÄLP! men aa kan nog sångerna, men kan inte dikten jag ska läsa!! men aa har en vecka på mig och lära mig den. Hur ska det gå??! jag ska snart åka på mums med det ska bli kul sista gången med tacos, mmm gott;):) men ja imorn missar jag ridningen synd synd:(:(:( jag ska till tandläkaren!:( men ja då får jag reda på om jag har några hål! det är ju bra;) men aa har inte mer att skriva men här kommer en liten bildbomb med;):) puss:P:love:



Cat bästa nånsin!!!

Lill-prinsen och jag:) love you pojken:love::love:

Söta Totte hihi:):P


Kickan:)

Lilla Selma:love::Love:

Lilla bus Bea:love::P

Agnes love you:P:love::love:

puss på er en sista bild som jag menar till er alla:):P;)


Puss


Kommentarer
Postat av: erica

snyggt men finnt kommtera till mig

2011-12-07 @ 18:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0