Hello

Hejj det blev lite sent igår så jag orkade inte blohgga men jaa jag bloggar nu;) Jag fick ganska många böcker och lite pennor men aa jag fick också en jätte fin tunika av min älskade syster:) men aa sen fick vi också massa paket av Mariane och Farfar tack så hemskt mkt. för dom:) Jaa och vi tittade på kalle anka. Sen åkte dom hem och så slappa vi en liten stund och det behövdes!! Sen tog vi våra paket och det blev många och jag blev ganska nöjd ändå:):P men aa idag så kommer våra kusiner och om ni har kollat på alvas blogg så vet ni vad det står och jag håller med:):P! Det kommer nog bli ganska mkt. härj som alva sa. men aa dom kommer vid 7 ikväll så jag hinner ladda för det. och dom sover över till imorgon och då ska vi få varsit paket från dom. Det blir skojj. aa har inte så mkt mer att skriva om typ. Men aa pusspuss.

En hund fick jag:) Vet inte vad jag skas ha den till:)

En stor hög med böcker:) Ganska många va? Fast fick lite till än dom

Ett wii spel kulkul

En top model bok;)

Ett ds spel sims 3 kul fast jag fattar inte så mycket^^hihi

En tunika som jag fick av alva:) Såå fin ska ha den idag

en stor hög med massa paket!!
men aa puss puss glöm inte frågestunden den är snart slut på tis. slutar den:) så fråga på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0