Gurkmajonäs

Tjena alla levande varelser där ute!!
Vad gör ni nu då?
Jag gör typ inget men webbar med syrran Alva:):P
hihi har varit i stallet idag och det gick bra;) Jag red Ingefära och hon var snäll och faktiskt lite seg!! Vi red barbacka och skrittade och travade:) och vi var bara 4 idag jag, Julia, Alva och Lisa. Men det var kul.
Sen dess har jag inte gjort så mycket mer men aa har inte mycket mer att skriva om men kommer mer uppdatering när jag har nått att skriva om:):P men aa puss på er:)


här är 2 bilder på Ingefära.

Här är en bild på Lill-prinsen:love: saknar dig såå, men ska förhoppningsvis rida dig snart!:love::love:

Här är jag och Fiffi:)

Och min kompis Alva:P men hon är sjuk nu:( Krya på dig!

Här är Bea:):love:

Här är Selma:):love:

Och sist men minst Totte:):P :love:
blev en liten bildbomb här på slutet också:P hihi men puss:love::love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0