bästa bloggen!!!!!!

tycker jag i a.f.:) JAG tycker det här är den bästa bloggen som finns, men det är ju bara vad jag tycker;):P
Jag vet inte vad ni tycker.
men men Hej i alla fall:) Hann inte blogga imorses för jag hade stalltjänst idag:P och det gick bra. Jag red ut på Domenique, och det gick ganska bra fast jag red själv så hon ville vända hela tiden!hihi:P:P
men aa har inte gjort så mycket mer och imorgon ska jag nog inte göra nått särskilt bara gå i skolan som vanligt men bloggar mer då:):P
har inte ngt att skriva om så bloggar mer imorgon;)
puss puss på er;)

en liten bild på Ingefära blev det:):P

här är Ingefära på samma bild fast jag har gjort om på picknik.com.

Här är Lillprinsen i picknik:)
har inga fler bilder nu tyvärr:(:( men bloggar mer imorgon!:)
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0