ahhhhh

Tjabba tjena hallå
hej nu är det 3dje gången jag försöker blogga. Först tog anton internet så allt kryssades ner och sen fick jag låna hans laptop och då stängdes den först av sig och sen försvann allting så detta blir inget långt inlägg. Men aa var och red idag jag red Agnes det gick bra och det blåste jätte jätte mkt. Jobbigt. AA sen var jag med Erica det var kul. Och jag har inte gjort så mkt men tog in kaninerna idag med men det kommer bilder på dom en annan gång. och jag är också med i veckans blogg på "Emmas" blogg vet inte vem det är men här är hennes blogg www.moaemmas.blogg.se aa jätte fin blogg kolla gärna in på den. Men aa längtar grymt mkt. till imorgon när vi ska vara hos Becca ska bli så kul. (ursäkta om jag tjatar men längtar...) aa hör av mig sen igen och då kanske jag berättar mer och så men nu orkar jag inte för att jag var tvungen och börja om så många gånger men pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0