dagen

Halloj, blir inga bilder idag.. Har haft mkt annat att göra. Var först hos farfar på fm och plockade ner hans julpynt, sen gjorde jag en "tårta" med min nya form (som jag vann igår) och lite annat, jättegod!<3. Sen vid 14.00 kom några pappa känner, och först red dem lite på Amiral och Strumpan (barnen..!!!!) Fast innan det när vi skulle ta in Amiral så ville han inte det för han har hamnat i ny hage (Har slagit ihop Otto med Amiral.) så körde han värsta rodeon typ bockade, sprang 150 varv (haha nästan) runt i hagen och fick med sig Otto med. Så det dröjde ett tag. Men sen red väl dem i typ 30 min. Och sen gick vi in och fika lite. Och efter det gick mamma och jag ut och red för strumpan behövde röra sig, men det gick inget bra för mig... Amiral var väl fortförande trött efter "rodeon" så han vägrade gå fram... Men nu måste jag plugga så hejdåå
 
gammal bild.. ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0