Heeeej torsdag~fredag

Tjena. Dagen i skolan var väl helt okej, lite jobbig men Jaja. Skulle rida amiral igår med, men allt gick verkligen bara skit då. Först så var han skitjobbig när jag borstade honom, han dängde ner hovarna i golvet och for runt som bara den och då var jag irriterad på honom redan innan jag hoppade upp och sen var väl mitt humör kanske inte på topp innan det heller, så jag var lite arg på honom och därför ställde jag återigen för höga krav på att han skulle gå som meja dagen innan. ( kommer till det sen). Och så blev jag arg för att han inte gjorde det och det blev att jag sen bara satt och tjurade. Och sen när vi kom tillbaka så skulle jag ställa in honom i boxen och där låg två ägg som jag skulle gå och lämna i hönshuset. I hönshuset satt en höna som jag inte såg och den bara flög upp och satte sig på mitt huvud, och det gjorde inte direkt humör och allt bättre.. (Tur att jag hade hjälm på mig!) så gårdagen var verkligen ingen bra dag.. :(

Men torsdags däremot. J*vlar vad bra den lektionen gick!! Älskar verkligen meja! Vi jobbade med hörnpasseringar och hon gick som en rund miljon ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Till och med i galoppen gick hon där hon skulle även fast formen kanske inte var perfekt då men är så stolt över henne. Om jag hade fått och det skulle funka hade jag definitivt köpt henne! ❤️ 

Men ska göra ett nytt försök med amiral idag får väl se hur det går.. 

Lilla strumpan har skadat ögat.. 
Totte buuus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0