Julklappar :D

Hej hej. NU har jag fått med typ alla julklappar tror jag. Några saker är snodda från nätet som jag inte tog kort på av olika anledningar. och sen är det några saker som jag inte tagit kort på.
 
 
spel: 20 frågor, gissa djuret. Jag fick det av farfar, har inte testat det än. Men det verkar bra.<3
Skor till mobilen, fint, roligt och mest för att damm inte ska komma in i hålet. Det är Alvas mobil som är modell här. Hade helst velat ha blåa men... Fick av mamma och pappa <3
Det här är som en spindel på nåt sätt. Man kan böja benen så man kan sätta den på olika sätt. Fick den av pappa och mamma <3 (även här är Alvas mobil modell)
Anteckningsblock "evil plans and other stuff". Tack så mycket behövde det. Fick av mamma och pappa. <3
"fågelbarn" Av Christin Ljungqvist. Dålig bild... Fick den av mormor och morfar <3
"Hemma kanske inte är en plats" Av Lin Hallberg. Fick den av Mamma och Pappa <3
"Idilia Dubbs dagbok" Av Genevieve Hill. Fick den av Mamma och Pappa också. <3 
Hästminne är ett spel. Fick det av farfar. Det är ungefär som TP 
Högtalare av pappa<3 Den funkar jättebra :D <3
En suuupersnygg jacka av Anton. Han ville att jag skulle ha den i stallet men det är den alldeles för fin för!! <3
Två styckna kortlekar av mamma och pappa. <3
Lena Furbergs Mulle på ett kuddfodral. Det är såå fint!! Älskar Mulle!!!<3 Av mamma <3
En Pyjamas (inte så bra bild men ni ser) av mamma och pappa. Den var jätteskön och fin! <3
Ett par mysbyxor som är supersköna. (inte jättebra bild). Av Alva <3
En ryggsäck till skolan och skoldatorn. Fick en förra året men den har gått sönder nu. Hoppas den här håller bättre det är massa bra fack och liknande också! Av Mamma och Pappa <3
Sporrar dam, 15 mm. Bild lånad från google då mina redan är ute i stallet. Av Mamma och Pappa <3
Tröja från Bondelid, superfin och skön! Av Pappa och Mamma <3
En lurvig ljusrosa tröja som också är jätteskön och varm. Av mamma och pappa <3
En kakform som är hjärtformad, här är bara kanten eftersom jag redan använt den och tog inte kort innan eller när kakan var hel.. haha. Av mamma och pappa <3
En tröja som är jätteskön och fiin! Av Alva<3
 
En väska från HV Polo. Jag valde den dock och var med när den köptes men tack! Av mamma och Pappa <3
 
 
 
 
TACK SÅ JÄTTEMYCKET FÖR ALLA JULKLAPPAR, KÄRA FAMILJ OCH SLÄKT!!!!<333333
 

Sen fick jag även lite saker t.ex. strumpor som jag inte tog kort på, och är medveten om att alla bilder inte var de bästa... Men jag är väldigt nöjd med alla julklappar. Är ni? Vad fick ni? Skriver mer om ridningen på senaste tiden och så... Hahah... Och en sak som jag fick i julklapp, snöret till och med, gissa vad det var...... JO HINDER TILL RIDBANAN OCH HÄSTARNA!! Visst är tomten (pappa och mamma) bääääst<3<33<3 Alva fick 3 bommar + 3 stöd och jag fick 3 bommar + 3 stöd, visst är det bra?! 
 
Nu ska jag gå och va social med min familj (hehe..) och jag önskar mina läsare Fortsatt god jul och Gott nytt år. Kram kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0