XD

Heeeeej! Har precis badat, bloggade inte igår, jag vet! Men igår bowlade jag lite annars gjorde jag inte mycket. Jag red amiral också, för Ella hade inte tid. Det gick bra bara att jag jämt har alldeles för höga krav så då blir jag ofta bara sur... Nån som har ett tips för hur jag inte ska ha så höga krav eller förväntningar? Kommentera i så fall, tack! :) 

Idag har jag tvättat bowling kloten, blir nog ingen ridning idag men vi får väl se antar jag. :) kraaaaaam hörs nån annan gång när jag har lust att skriva.. ;) 

Lilla ior och jag ❤️

Kommentarer
Postat av: TOPPONNYS

Hej!

Vad kul att du vill fortsätta läsa, hoppas vi får se mer av dig i kommentarsfältet också! :)

Massa kramar, topponnys

Svar: Ja det får vi väl se :) kram Ebba :)
Ebba

2014-08-13 @ 19:24:28
URL: http://topponnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0