torsdag - söndag v. 19

Hej! har ju inte bloggat sen i onsdags så här kommer resten av veckan :)
 
TORSDAG!
Jag gjorde inget typ, slappa lite, var ju lediga p.g.a kristihimmelsfärd.. men var ute och red med alva :) det gick bra. har inte så mkt att berätta om ;)
 
FREDAG!
Jag slappade mest var ute och red en runda med alva :) Det gick bra han var pigg! Jag åkte sen på kalas hos Alina det var jättekul!
 
LÖRDAG!
Jag var i kyrkan och kollade på Alva för hon konfemerade sig, sen var mina kusiner, mormor och morfar hemma hos oss och åt lite och sov över. Alva fick lite grejor, halsband, ringar, olika smycken en kamera m.m.
 
SÖNDAG!
 
Kusinerna åkte hem och  jag och Alva åkte och red. det var kul!
 
 
 
hejdååååååååååå<333333333333
 
 
 
ps: ska åka och rida nu...

Kommentarer
Postat av: Alva

Vet inte riktigt, jag gillar blogg.se det är en bra portal det var bara appen jag var sjukt irriterad på så ville testa det och den här appen har funkat riktigt bra hittills iallafall!

Svar: Okej bra men jag tänkte om det var värt för mig att byta men jag använder ju inte appar och för mig funkar blogg.se bra ;) bara undra.
Ebba

2013-05-14 @ 16:48:38
URL: http://keimostanja.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0