Goliat

Hej idag har jag varit och kollat på en ny häst som jag kanske ska hyra, det var så här: detkom en försäljare till oss, som var jättetrevlig och hon har en lite häst som är blandras mellan Islands häst och shetlandsponnysom är för liten för henne och en fjording, så undrade hon jag ville titta på den. Det ville jag såklart, så idag var vi och kollade på den. Han var jättesöt, han hette Goliat. Jag fick även testa att rida på han super pigg varJahn och rolig, så jag ska testa han i ridhuset nångång medsch sen får vi se vad jag tycker, (men jag tycker redan om han så...) så skalag kanske hyra. Det ska bli jättekul! Så det har jag gjort. Men ja snart ska vi in till grannen med och äta middag, har blivit bjudna. 
 
 
Kram :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0