2013-04-10 :)

Hej! Nu ska jag åka och mocka. slutade tidigt idag ska rida på goliath i mjölby idag. Hoppas det går bra. Kort dag, skönt har typ bara haft massa no idag för imorn är det nationellt prov i no, är ganska nervös... aja fint väder i alla fall. i måndags red jag på ridbanan det gick bra men i galoppen brallade han lite. det är en kulle brevid ridbanan den skulle han uppflr hela tiden så han bockade av mig och sen sprang han upp... inte så bra jag ramlade av tre gånger gjorde lite ont sista gången men annars ingen fara. som tur var vann jag över honom. få se hur han är idag.. andra gången jag har med honom. hoppas det blir hoppning men... Igår red jag inte för alva och mamma red i mjölby. få se om det blir ngt imorgon... Men måste dra nu för pappa kom precis.
 
 
puss och hejj!!<3 kram
 
 
vänd på huvet!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0