Ridning!!<333

Halloj!!
 
Red ju i onsdags. jag fick Nea, det gick väl så där... ibörjan var hon jätteseg och lyssnade ingenting på mig! :( Men sen hoppade Fia upp och red lite då gick det bättre för då hade hon lite fart och lyssnade så jag är ändå nöjd med ridningen då!!! :) :P
sötnos<333
 
Sen så red jag igår också, då red jag Mira lite på ridbanan, red dressyr program :O nej men det var så här alva red på ridbanan och då lånade jag Mira och red med henne. Alva ska snart tävla dressyrclearround och då tränade hon på dressyrprogrammet. Och det gick bra. Men sen testade jag också :) Det gick bra för att var med henne, jag fick inte galoppera, men det gick bra ändå, hon var bara lite svår att ställa och så för hon är ju såååå stor för mig! Men det var kul att testa på. Men ja sen skrittade vi av i alén.

Min stora gulleplutt<3333
 
Men det var det jag skulle skriva nu.
Ha det bäst, med häst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0