Överkrift?

Halloj! Igår red jag en liten stund på ridbanan och Alva hade med sig en kompis som testade att rida Strumpan. Det var super varmt tyckte jag och när vi kom hem badade vi massa i poolen. Det var skönt. Sen åkte vi till åtvidaberg och satte in massa saker i Antons lägenhet. Den var fin. Idag kommer Mia och Ella hem från göteborg. Vet inte riktigt vad de gjort. Men jag får rida LP idag med om jag vill. Men jag hade tänkt att han får ledigt för Ella kommer rida han imorgon. Och igår var det så varmt. Det blir nog lika varmt idag. Det går bra i rummet vi är klara med väggarna. Bara skåpen och lådorna kvar. Men idag kommer kusinerna igen! Fast de kommer inte förän i kväll. :(  Men sen stannar de ju till fredag!!!<333
Jag har inget mer att skriva nu men bloggar snart det lovar jag!!<3
kram kram<333
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0