Hur kan jag göra bloggen bättre?

Hej hej;)
Hoppas ni mår bra.
Jag vill ha hjälp med lite saker;)
1 Jag vill ändra namn på kommentarer men kommer inte på nått bra namn kan ni hjälpa mig att komma på nått?
2 Tycker ni min header är fin? 
3 hur kan jag ändra bloggen allmänt?
4 Är min blogg fin överhuvud taget?
5 Tycker ni mina inlägg är bra?
6 tycker ni jag härmar min syster för mkt med inläggen och så?
Jag vill gärna att ni svarar ÄRLIGT på dom här frågorna. Jag tål kritik så svara helt ärligt!!!!
Men aa sen får ju ni jätte gärna fråga mig frågor det är bara å kommentera:p Och vill gärna att så många som  möjligt svarar på frågorna;)
men aa puss puss va bara det jag ville säga;):)

Kommentarer
Postat av: julia

1. vet faktiskt inte

2. ja, lite suddig, hihi, säg till om du behöver hjälp med den ;)

3. jag tycker den är bra som den är :D

4. aa

5. jodå

6. nej, du får ju göra hur du vill med din blogg ;)

kram <3

2012-01-04 @ 18:58:43
URL: http://juliaignell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0