massa kortspel!

tja tja bloggen och alla läsare! Hoppas ni haft en underbar dag. Det har jag haft i alla fall. En riktig slapp dag! Jag har typ inte gjort nått idag, kollat på tv och spelat lite kortspel med Alva! Det är faktiskt kul!! Vi hittade ett nytt spel som heter "Stress" det är jätte kul och jobbigt. Det är nog därför det heter Stress...!
Men som ni hör så har jag inte gjort mkt och har därför inget att säga er mina söta gulleungar. Men imorgon så ska vi åka och hälsa på Anna-Lena och hennes hästar och nån mer kanske..det ska bli skit jätte grymt kul!!! Saknar dom sååååååååååååå mycket..........!!!! love love!<3
Kram kram på er gulleungar!<3<3<33<3<3
saknar allihoppa!!<3 hästar, människor, djur, ALLT!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kitiwara & Chong

Hoppas du får en trevlig onsdag! :D

Kram

2012-04-11 @ 13:45:00
URL: http://twoasiians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0