27 december

Hejjsan hejsan:)
Ja igår så först åkte alla till sporthallen förutom min tråkiga syster alva som bara satt hemma:) Där spelade vi lite allt möjligt t.ex. handboll & fotboll m.m. men aa sen åkte vi hem och åt sen gjorde vi typ inget... men aa vi åt kalkon med potatis och sås det var ganska gott. Men aa sen åt vi efterrätt jätte gott:)mmm. men aa sen efter lång väntan så skulle vi öppna julklapparna;) det var kul. Varje kusin gav nånting för 300kr. till en annan kusin. Jag köpte till Nora och hon blev glad för det hon fick:):) Och jag fick av Amanda jag fick ett armband, en bok om hur man virkar hundar och ett par ridstrumpor. Tack så mycket Amanda!!
Men ja jag kanske ska berätta om idag också:) Jag var och red jag red Kim och det gick bra;)Ja jag har inte gjort så mycket mer idag. Men komentera gärna!! men nu ska jag gå och hoppa in i en varm skön dusch:):-):-) så pusspuss vi ses<3<3<3

Kommentarer
Postat av: julia

sv: om du kan länka så gör det, det är bara att skriva www.juliaignell.blogg.se så brukar det funka ;) annars så måste du inte ! <3

2011-12-27 @ 19:49:00
URL: http://juliaignell.blogg.se/
Postat av: Emma

Fin blogg! Har veckans blogg på min blogg, var gärna med :)

2011-12-28 @ 11:08:59
URL: http://moaemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0