Ibland är det svårt att komma på rubriker!!

Hejj:) Har inte varit uppe så länge än gick upp typ tio över nio, ja jag har väl varit uppe ett tag men ja:) Men aa det var kul igår men jaa jag fick ganska mkt grejer jag blev nöjd:p aa sen var det bara rakt i säng var jätte trött! aa idag ska vi ha hand om Lill-prinsen å Mira men vi tar inte in dom idag:( vi ska bara göra i ordning stallet och vi hinner inte rida heller:( För idag vid två eller nått ska vi åka och kolla på "Alvas" kanske blivande häst:) I börja var jag inte avundsjuk men nu börjar jag faktiskt bli det hihi men aa hon ska ju betala den helt själv (men mamma och pappa ska betala foder mm) Men aa jag vet inte jag tror jag är för liten för att ha egen häst så skulle inte klara det och jag har ju Lill-prinsen!! Och sen när jag blir äldre så kan ju jag skaffa en också! Men nu ska jag sluta skriva om det här för jag är ganska säker på att ni inte bryr er ett dugg!! Men aa har ju inte jätte mkt att skriva. men en länk till min syrra! tryck på bilden för att komma till hennes blogg.

pusspuss:love:<3

Kommentarer
Postat av: Sven!

Hej!

Vad tråkigt att inte duoxå kan ha en häst, jag tyker jete synfd om dig!

/

Sven 9 år

pss Jag tycker du är söt :;LK

2012-01-07 @ 13:02:33
Postat av: Anna Börjesson

Hej Ebba, vad fin blogg du har. Jag har ju flera ponnysar som behöver ridas, ta med Alva och kom om ni har lust. Hlsn Anna i Karlsfors

2012-01-07 @ 14:01:47
Postat av: alva

jheeeeeeeeeejjjjjj

2012-01-07 @ 14:02:31
Postat av: emma

jag är med

2012-01-16 @ 17:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0