o.O

heii på deiii som läser denna urtrista blogg. Som vanligt har jag typ nada att skriva sitter och pluggar och försöker ta mig igenom den enorma hög med prov/läxor som är framför mig.. Det går sådär.. En sak tycker jag är elakt: Det är vecka 22 nu och vi slutar vecka 24 alltså ca 2 veckor till avslutning och nu har vi fått prov VARJE dag den här veckan, dock en del "oförberedda" men ändåååå det ska väl börja ta slut nu eller?  Jag tycker det i alla fall, och det värsta är att det är en och samma lärare som satt ALLA PROV FÖRUTOM 1 hallå, jag menar har DU någon medkänsla eller, INTE schyst..!! Jaja det är väl bara att ta sig igenom.. Har ridning imorgon, nått kul i alla fall! Jag hade även dansavslutning igår, det gick superbra! Jättenöjd! Och på lördag är det ju dags för Strumpans och min första tävling tillsammans och min första "riktiga"!! SÅ spännande, övar för fullt nu..! Hoppas underlaget är bra bara.. Jag har köpt "ny" kavaj (från hästnet) och nya vita ridbyxor med, så nu sitter outfiten, perfekt! En sista träning på fredag bara, sen gäller det!! Aja ska väl plugga nu om jag ska bli klar nån gång.. -_- 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0