Konfirmation

Hejsan, det var återigen ett tag sen jag skrev. Men både denna och förra helgen var det fullt upp kan jag säga! Jag konfirmerades nämligen i helgen, så i fredags hann jag ta ett litet pass på Amiral på ridbanan och det gick sådär.. Han lyssnade inget på skänklarna.. Sedan började redan mina kusiner (en del) och mormor & morfar komma, för de bor ju nere i landet. Och igår var det firande hela tiden först var det 9.00 - 12.00 i kyrkan och sedan åt vi och öppnade lite presenter och sånt, jag fick jättefina saker, lite armband, halsband och en cykel bland annat. Det var supertrevligt! Idag var det sen en högmässa i Ödeshög där vi, konfirmander, var "vip-gäster". Det var en fin gudstjänst och sedan lite fika efteråt.
Imorgon är det skola igen... Men det är skönt, för det är kristihimmelfärds-helgen och då är vi lediga torsdag, fredag plus att jag har studiedag på onsdag. Så det blir bara 2 dagars vecka för mig! Det är riktigt skönt, behöver verkligen vila upp mig, eftersom jag förra veckan var i Köpenhamn med konfirmationen. Det var också kul!
Men jag ska gå och kolla på tv nu, så vi hörs
 
Jag på konfirmationen igår

Kommentarer
Postat av: saga

Så fin du är! :)

Svar: Haha tack så mycket, det blåste något enormt där.. :D
/ Ebba
Ebba

2015-05-18 @ 22:26:43
URL: http://sagapaulsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0