Cha cha bloggen! ;D

Hejjj. Jag ska dra om ca en halvtimme till Mjölby med Pappa. Jag praoatr ju den här veckan hos grisarna på Fyrbondegården, och jag tror ärligt talat att jag knappt hade kunnat hitta en bättre plats! Älskar det! Igår dansade jag också, det gick bra. Vi började på en ny dans. Kul! Idag ska jag också rida men ska försöka hitta ett par nya gympaskor innan ridningen, mina skor är pyttesmå.. Idag fick jag bland annat vara med när vi märkte in griskultingarna och vaccinerade dem. Det gick bra och det kom en ny kull i natt med kul!! Jag fick även se hur det såg ut i grisstallet i Öninge och i Lönebostället (där Linn och Anders Fyrbonde bor). Men ja jag har väl inte så mycket att säga...
Hejdå :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0