-_-

Hejsannnnnn
 Det va ett tag sen. Men jag skrev ju senast ons 27/5 om vi kunde summera lite vad som hänt då:
 
tors 28/5 var jag och red, jag hade Hitana, (se bild) 
Vi hade hoppning och det gick helt okej, har aldrig hoppat henne men det löste sig. 
fredag 29/5 Red jag Strumpan för en sista repetion, det gick sådär. Det blåste asmycke och Strumpan var på bushumör.. Haha
Lördag 30/5 TÄVLING!!! Det gick superbra, för att var min första tävling, jag låg faktiskt på alla placeringar, från första plats till sista, dock hamnade vi sen på sista (det kan bero på att jag först i klassen,(haha)) Men seriöst vi satte galoppen och halterna, ALLT! Jag är supernöjd och nu kan det bara gå bättre! 
  
Söndag 31/5 Vi kollade lite på storhästarna
torsdag 4/6 Jag red i Mjölby, vi red ut, jag hade Hitana. Det gick helt okej ändå. 
 
Men måste gå nu, har inga direkta planer idag men vi får se.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0