påsklov!!

Hejsan! Denna vecka har jag haft påsklov, det har varit grymt skönt! Dock lite segt att komma tillbaka till skolan... Men jag har inte gjort jättemycket under veckan men 
 
i måndags 6/4 var jag i "stan" (mjölby) med mamma och Alva. Vi var på Sharpman, City Gross och Mantorps Travshop. Jag köpte inte jättemycket men som alltid blev det lite...
 
Mantorps Travshop
Glittergel i guld. Hoppas den funkar bara! 75 kr. 
Sharpman
 Ridhandskar strl 6,5 "Mission Polo" svart. 279 kr. 
Ridstrumpa från Horka, svart/rosa 69 kr. 
En bläckfisk till Bea. den var nersatt i pris. 39 kr. 
Hästgodis 3 kg. (hade inte tänkt köpa nått men 3 kg för 89 kr medan 1 kg kostar ca 69 kr.) det är smak av hallon. 89 kr.
City Gross
 Trädgårdshandskar, som jag tänkte att jag kanske kan ha hos grisarna i sommar (ska sommarjobba där) annars är det väl alltid bra att ha ett par handskar. 100 kr.
 
i onsdags 8/4 var pappa i Mjölby och då följde jag med och köpte två idrottströjor. Det var kampanj pris
en grön t-shirt (jag vet skrikig färg men vem bryr sig..) storlek 38 (båda två)
En röd/rosa långärmad tröja båda för 199 kr. och 1 för 149 i vanliga fall. Så jag tog 2. 
 
Annars har jag inte gjort mycket. Igår red jag ut en sväng och det gick jättebra! Amiral var jättesnäll och lyssnade superbra! Ska rida imorgon med. Får se vad vi gör då. 
 
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0