Hejsan. Ska försöka sammanfatta lite här då.

Hej. I helgen förra veckan var senaste jag Skrev. Kommer inte riktigt ihåg vad kag gjorde men säkert inget speciellt. Men veckan har varit bra. I måndags gjorde jag lnget, tisdagen red jag det gick bra. (Har jag för mig). Och sen onsdags dansade jag. Torsdags sen hade jag utvecklingssamtal... Jobbigt eftersom man ska göra ALLT själv nu... Och sen red jag. Det gick väl sådär hade meja men hon var spänd och lyssnade inte alls då. Vet inte vad som var problemet. Så är inte jättenöjd. Sen i fredags tog jag ledigt från sista lektionen och så åkte vi upp till Stockholm. Det var jättetrevligt bara att jag fick världens sämsta säng... När man satte sig på den sjönk man inte ner något alls den var stenhård. Och tror ni jag kunde sova? Nejj! Men sen i lördags var vi på en musikal/teater flashdance. Den var jättebra! och sen på söndagen åkte vi hem. Jag pysslade om amiral lite grann i söndags men inte mkt. Och idag barbacka gick bra :) 

Men nu måste jag gå och lägga mig, kram och godnatt. :)  






Jättegod mat på grill rubi! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0