Ullared.

Hej. Här kommer i alla fall några bilder från Ullared, fårse om jag orkar ta alla men :) 

Som jag betalade: 

Hundleksak till bea. (Redan smutsig..) 20:- det är en kanin. 
Hästgodis med äppelsmak. 23:- strumpan älskade det ❤️ 

Kuddfodral med hund. Jättesöt! 💖
Kuddfodral med hjort. Också jättesöt. Fanns supermånga fina djur men valde de hör två. 40:-/st 💖

Gummi/massageborste till häst. Har inte hunnit testa än men vill ha en ❤️ 25:- 
Ett diadem 10:- 

Tumvantar jättesköna! ❤️ 30:-
Pannband 20:-/st. 
Ett svart 
Och ett rosa ❤️❤️ 
Kattleksaker. Detta i ett paket. 15:- 
En fleecepläd med tassar på. Köpte den till en katt som vi hittat i stallet som kanske blir våran stallkatt ❤️❤️❤️ kommer inte ihåg måtten men. 15:-

Pikétröja typ från polo. Jätteskön. 119:- 

Luvtröja som verkligen är jätteskön!!!! Älskar den ❤️❤️❤️❤️❤️ 159:- 

Långärmad t-shirt från polo. 70:- 


Sweater från howrse. Ska ha den i stallet. Super fin och skön! ❤️ 100:- 

Lila ridbyxor. Lite förstora men de är så fiiina så jag köpte de ändå!!!!! 300:- ❤️❤️❤️(inte så bra bild) 
Allt detta gick på cirka 1005:- 

Som snälla mamma betalade❤️: 

Ett katthus typ, fast än har varken totte eller Harry testat den.. :( 130:- 

Vinterjacka som jag ska ha i stallet. Supermysig! ❤️ 300:- 
80-pack hårsnoddar. (Hoppas de är bra) 20:- 

Helt vanlig grå/svart tröja. 60:- 

Svarta ridbyxor (dåliga bilder + totte kom..) supersköna. 170:- 

Mössa superfin! ❤️ 40:- 

Det var allt jag köpte/fick. Jag är jättenöjd över sakerna!!!! ❤️❤️❤️ 

Kram kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0